Hört i kön

I torsdagseftermiddag var jag på stan i Växjö och handlade födelsedagspresent till mamma. Framför mig i kön på Kicks står en kavajprydd och uppsnoffsad kille i min egen ålder med en portfölj i handen och under hela tiden han blir expierad pratar han i mobiltelefon. Under samtalets gång yttrar han följande meningar: "Att jag drack för mycket? Men vad då att jag nu inte är bjuden? Min alkoholkonsumtion? Men jag drack inte mycket! Men jag var inte full! Så jag får inte komma nu? Men det är inget fel med min alkoholkonsumtion!"

Är det verkligen ett samtal man vill stå öppet och ha i en kö medan man bli expierad?


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha

2009-06-21 @ 16:09:58
URL: http://malinojag.blogspot.com
Postat av: Malin J

snacka om att skämma ut sig!

2009-06-22 @ 12:22:04
Postat av: Jeanna

Hihi, konstig karl!

2009-06-22 @ 16:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0