Fel present

Idag fick jag reda på en rolig sak...

För ett tag sedan var vi bjudna på en namngivning åt en liten tjej. Jag hade tyvärr inte möjlighet att komma eftersom jag var bjuden på annat festligt så Chrisse åkte själv dit. På namngivningen var även en nybliven mamma och hennes lille son, till vilka jag hade köpt en present. På festen överlämnade Chrisse min present men någonstans hördes det fel och den nyblivna mamman trodde presenten var till den lilla tjejens namngivning och hon la därför presenten på presentbordet.

Hihi, vad kul! Jag kan ju tänka mig vad J och M har tänkt när det öppnade min present. För det första var det killsaker och för det andra passade det inte alls till en namngivning. Hihi, och jag tänker inte ringa och säga: Hörre ni, ni vet det där ni fick...skulle ni kunnde ge det till V istället? Det blev visst lite fel...."

Kommentarer
Postat av: Linda B

Ny design? Trodde först jag hamnat fel. Det är väl som med dagstidningen... men vänjer sig. Krya på dig. Jag och barnen är också snoriga, hostiga och ont i halsen.

2009-06-08 @ 13:44:04
Postat av: Jeanna

Jo, jag fick ett ryck igår och kände att jag ville ändra om lite. Mer förändring kommer att ske men jag orkar/hinner inte just nu...

Tack Linda, krya på er också!

2009-06-08 @ 14:47:10
Postat av: Malin

hehe, kul när lite knäppa saker händer :)

2009-06-08 @ 15:11:43
Postat av: Jeanna

Mmm, eller hur Malin! ;o)

2009-06-08 @ 18:05:20
Postat av: Viran

haha de är rätt kul när man tänker efter

2009-06-10 @ 12:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0