Dansbanan

Efterom det är Swedenrock nu hade jag tänkt att ha en grillfest här i helgen och har försökt dra ihop lite folk. I veckan som gick oljade jag min dansbana (läs terass, den är på 56 kvadratmeter så den är mer som en dansbana) efter att ha rengjort den förra veckan och det tog ju sin lilla tid vill jag lova. Tråkigt med dessutom men det måste ju göras. Men, med tanke på vädret lär det nog inte bli en grillfest... Jaja, vad är en bal på slottet?


Min lilla dansbana som jag nyss var ute och tog foto på i regnet...

Kommentarer
Postat av: Marina

hade gärna kommit på grillfest men jobbar så...

Jag tänkte på dig när jag körde till EKo men hade pappa med mig..och tänkte att du nog var i Växjö...sorry!

Trevlig helg med alla rockare om du är hemma

2009-06-05 @ 15:24:24
Postat av: Malin

Man får grilla under paraply och med regnkläder :)

dansa i stövlar :P

2009-06-05 @ 15:33:08
Postat av: Linda B

Jisses vilken terass. Hoppas för er skull att solen kommer i morgon så ni kan svänga loss på dansbanan.

2009-06-05 @ 23:06:16
Postat av: Jeanna

Marina: Det är bara att slå en pling om man har vägarna förbi och kolla om jag är hemma. :o)

Malin: Hihi, ja det finns ju inga dåliga väder utan bara dåliga kläder! ;o)

Linda: Vi rättade oss efter staketen när vi gjorde terrasen. Vi ut hade blivit för smart och hade vi gjort en kortare på bredden hade den hamnat under fönrstret vilket då inte hade gott att öppna... Hihi, så den fick bli sådan.

2009-06-06 @ 09:48:39
Postat av: Maria

Här i Ofm är det ju sol! Ska försöka att skicka ner lite eller den kanske har nåt till dig med sina strålar nu med? Hoppas det så ni får en fin kväll!

2009-06-06 @ 19:37:14
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Joda, solen har varit framme och regnet har hållt sig borta. Enda nackedlen är att det blåser lite kallt...

2009-06-06 @ 21:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0