Adresser

När jag tänker efter så inser jag att jag trots allt har bott på några olika adresser i mitt liv... Ni som har känt mig en längre tid har kunnat nå mig på följande adresser under mitt liv (lägenheterna i Karlshamn och Nogersund har jag inga bilder på).


Gungvala Mitt föräldrarhem där jag är uppvuxen och min mamma fortfarande bor kvar. Även mitt framtida hem eftersom jag ska ta över det efter min mamma.


Johnson City Huset i området Round Tree i Johnson City, TN, där jag bodde ett år 95/96 när jag pluggade på High School.


Barcelona Huset i bland kullarna i Sant Just Desvern, förort till Barcelona, där jag var Au Pair 1998.

Houston Lyxvillan i förorten West University, Houston, TX, där jag var au pair 1999.


Listerlandet Mitt nuvarande hem där jag bott sedan hösten 2004. (En gammal bild, det ser lite annorlunda ut idag.)


Kommentarer
Postat av: Annicka

Det är inga dåliga hus du har bott i direkt! =) En annan har bara bott i ett hus och i en jäkla massa lägenheter. =)

2009-06-12 @ 17:25:18
Postat av: Jeanna

Man (läs jag) har fått uppleva en hel del på olika orter! :o)

Men du, du har hela livet framför dig, Annicka!

2009-06-12 @ 17:32:44
Postat av: Linda B

Det översta huset körde jag förbi igår;)

2009-06-14 @ 11:50:12
Postat av: Malin

lyx :P hehe, väldigt fina hus!

2009-06-15 @ 00:24:58
Postat av: Jeanna

Linda: Aha, så du har hemma och hälsade på föräldrarna!

Malin: Tackar!

2009-06-15 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0