Weekend hos mamma

Min mamma har nu i några dagar åkt iväg till Halmstad. Hon har tillsammans med två vänninor hyrt en stuga utan för Halmastad och ska tillbringa helgen där fram tills på måndag. Eftersom mamma har tagit hand om mina katter tillbringar jag därför hela helgen hemma hos hennes så att jag kan vara kattvakt. Så alla ni som är i närheten är hjärtligt välkommna att titta inom och hälsa på och fika lite!

I morse när jag vaknade satt jag ute på altanen och åt frukost och det kändes härligt! Detta är "hemma" för mig! Jag har aldrig känt mig så hemma som jag gör i detta huset och jag hade tyckt att det hade känts olidligt ifall huset hade sålts och en annan familj hade flyttat in här. (Nu kommer det iofs inte att säljas eftersom jag kommer att ta över det den dagen mamma inte längre vill bo kvar här.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0