Brev till Lukas

Sedan jag fick veta att du skulle komma in i denna värld har jag tänkt på dig. Jag undrade om du skulle bli en pojke eller flicka, hur du skulle se ut och vilken pesonlighet du skulle ha.När jag väl fick se dig första gången, då din pappa kom ut med dig från BB, fick du mina ögon att tåras och mitt hjärta fylldes av en känsla som jag tidigare inte har känt. Jag älskade dig redan första gången jag såg dig!

Du är min ögonsten och jag kommer alltid att finnas där för dig! Du kan ringa mig mitt i natten och du behöver skjuts så kommer jag och hämta dig! Behöver du hjälp med läxorna elller någon att gråta ut hos finns jag också här! Den dagen du flyttar behöver du inte ens be om min hjälp (de är självklart för mig) eller om du behöver låna pengar så kan du vända dig till mig! Det finns inget jag inte skulle göra för dig! Jag skulle utan att tveka springa in i ett brinnande hus efter dig eller hoppa i en flod fylld med krokodiler om du höll på att drunkna. Och skulle det mot förmodan hända dina föräldrar något (ta i trä) så hade jag velat ta hand om dig! Jag älskar dig som om du hade varit min egen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0