Väv får mig att kräka!

När jag gjorde om min tvättstuga hade mamma på förslag att jag skulle sätta glasfiberväv på väggarna, vilket fick mig att vilja köra fingrarna i halsen! Jag hatar glasfibervävväv! Vare sig det gäller vanligt rutmöster på väven eller annat typ av mönster (tex fiskben) så hatar jag det! För mig får sådan väv mig att tänka på kommunala inrättningar som skolor, ålderdomshem och sjukhus och passar inte i vanliga hem! Tyvärr vet jag att det används mycket i lägenheter vilket jag tycker är synd. (Har någon  utav er det hemma så ber jag om ursäkt, inget illa menat mot er i så fall.) Visst att glasfiberväv är väldigt praktiskt och lätt att fräscha upp, men jag kan ändå inte med det! Visst, som jag sagt flera gånger innan, anser jag att folk får göra vad de vill, men om jag fick önska en sak som jag slapp att se när jag kom hem till någon så hade det varit just glasfiberväv!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har väv i en del rum. Vilket jag tycker är jätte bekvämt. Vill man ha en annan färg är det bara att måla om.

2009-07-18 @ 15:24:24
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Oops, sorry. Visste inte att ni hade det (jag har ju iofs inte varit hemma hos er). Inget illa menat dock som jag skrav. Men som du säjer, det är lättskött och lätt att måla om om man vill.

2009-07-18 @ 16:56:41
Postat av: Anna

Håller med dig! Gillar inte väv! Särskilt inte sån där fiskbensväv...

2009-07-18 @ 19:12:58
Postat av: Jeanna

Gillar du inte heller sådant? Då är vi lika på den punkten, Anna. ;o)

2009-07-18 @ 21:02:10
Postat av: Malin

Jag är uppväxt med sån väv och jag gillar det inte :)

2009-07-20 @ 01:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0