Vad gör hon där?

På kanal 9 och fredagarna sänds ett 60 minuters långt program som heter "Inside the actors studio" . Det är ett amerikanskt TV-program där man bjuder in kända skådespelare, publiken består endast av dramastudenter som får ställa frågor och intervjuaren är en beröms dramapedagog.

Det kanske inte helt förvånar er att jag gillar att se på denna serien om jag inte har något annat för mig. Fast, gissa min förvåning när jag satte på TV ikväll och gästen är Jennifer Lopez. -Vad tusan gör hon där? Allvarligt? Ställde alla de andra som var bokade in och det var tvunga att ha en nödlösning? Eller fick dramastudenterna fnatt? "Vi vill ha en stor skådespelare att fråga ut och lära oss utav - Ja! Vi ringer Jennifer Lopez!"

Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar det programmet. Fast trodde ju dock att de bjöd in seriösa skådespelare... inte då J Lo.

2009-07-25 @ 08:50:41
Postat av: Jeanna

Det trodde jag också Anna!

2009-07-25 @ 11:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0