Storstädning

Jag är fortfarande kvar hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem ikväll. Jag vet inte om jag är en snäll dotter eller om flyttstädningen i fredags gav mer smak, men jag har hur som helst satt igång att städa mammas hus nu. Inte för att min mamma är stökig av sig (verkligen inte!) eller för att det är smutsigt i huset, men jag kände ändå att jag ville göra något för henne. Täcken, madrasser och mattor hänger ute, fönster och kristallkronor putsas och allt annat torkas av. Här blir det fint minsann!

Kommentarer
Postat av: malena

hej hej =)

Ja visst har du haft mig i skolan =)

Ett tag sen =)

Hihii.

Världen är liten.

Hoppas allt är bra.



kram Malena

2009-07-06 @ 17:07:46
URL: http://www.maleena.bloggagratis.se
Postat av: Jeanna

Jag visste väl att jag kände igen dig rätt, Malena! Kan säga att jag alltid tyckte du var väldigt söt när jag hade dig som elev! :o)

Mmm, världen är bra liten!

2009-07-06 @ 19:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0