Sleepy

Jag har knappt sovit något på över två dygn. I förgår natt sov jag inte alls under natten och i natt fick jag två timmars sömn. Nätterna innan dess har som vanligt varit fylld med att inte somna förren 3 på morgonen samt att vakna flera gånger innan jag slutligen stiger upp. Tog en sömntablett under veckan och sov som en stock under natten tills klcokan var 12 mitt på dagen. Tänka sig att man ska behöva proppa i sig en massa tabletter för att få sova ut.

Det är väligt svårt att förklara, för jag är väldigt trött men jag kan bara inte somna hur mycket jag än vill. Och nej, jag är inte ängslig eller orolig över något och det finns inget annat som heller håller mig vaken med funderingar. Min läkare säger att det är en svit från utbrändheten förra sommaren och att jag kan räkna med att det kan ta flera år innan just det är återställt.

Jag vill bara kunna sova!

Kommentarer
Postat av: Linda B

provat spikmatta?... eller skaffa tre barn, då somnar man fort när man får chans;)

2009-07-25 @ 01:16:55
Postat av: Linda B

... måste vara hemskt att inte kunna sova. Jag vet hur jobbigt jag tycker det är enstaka nätter då man är stressad och tankarna far. Låter som om du har långt fler än jag någonsin erfarit... hoppas det inte är bestående. Har precis kollat på Maria Larssons eviga ögonblick, nu är det dags för sängen. God natt Jeanna.

2009-07-25 @ 01:22:39
Postat av: Jeanna

Jag har provat alternativ behandlingar men inte spikmattta, vore kanske värt ett försök. Tack för tipset! :o) Haha, barnförslaget kanske få bli sista utvägen! ;o)

Åh, den har jag inte sett men kan tänka mig att den var bra! Själv tittar jag på film samtidigt som jag befinner mig i www-världen och dess surfande! God natt Linda! Sleep tight and don´t let the bedbugs bite!

2009-07-25 @ 01:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0