På hemmafronten

Ett eko har inte uppstått på denna sidan även om den tanken kanske först slog er. Mitt tjat om sömnlöshet håller i sig även ikväll  även ifall jag faktiskt till slut lyckades slumra till i en dryga timme i eftermiddags innan jag vaknade igen. Outdraget håller jag mig med andra ord hemma ikväll och inget ivägkörande och påhälsningar förgyller min kväll. Kel med älsklingen blir det inte heller eftersom han strax åker iväg och jobbar, jag kommer att sakna honom...

Min kväll kommer att bestå av sporadiskt TV-tittande och varma svampsmörgåsar. Mer kreativ än så orkade jag inte vara - jag öppnade kylen och skafferiet och betraktade vad som fanns i gömmorna och den första idéen som poppade upp var kyklinggryta vilket jag snabbt insåg att jag inte skulle ha varken tålamod eller ork till denna kvällen. Alternativ nummer två söm dök upp i mitt receptarkiv blev varma svampsmörgåsar som jag snabbt fastslog var ett utmärkt alternativ.

Om en timme eller två kommer jag att plocka fram mina starka sömtabletter (har bara använt dom två gånger innan i mitt liv) för enough is enough och nu måste jag jäkla sova. Ett liv som sömngångare är inge som har fallit mig i smaken och passar inte in på varken min personlighet eller min livsstil. Nu behöver Honeybunny komma fram igen efter lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Så det blev inget Växjö idag heller? Din stackare! Jag hoppas verkligen att du får sova snart.

2009-07-25 @ 21:32:36
Postat av: Jeanna

Nej, inget Växjö ikväll, snyft, snyft... Jag åker upp och kelar med honom på måndag istället innan han åker till Norge.

2009-07-25 @ 22:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0