Nerpinkad stereo, igen!

Kommer ni ihåg att jag i våras berättade att grannens katt hade smygit upp på övervåningen och pinkat ner min stereo i sovrummet? Den gången hade han pinkat nr själva steroen och inte högtalarna. Igår städade jag huset och avslutade allt med att torka golven vilket gjorde att jag öppnade fönster och dörrar. Tydligen hade Tiger (dvs. grannens katt) passat på att ta tillfället i akt och smyga in igen för när jag senare på kvällen kom upp i sovrummet möttes jag återigen av en doft av kattpiss. Denna gången hade han dock pinkat ner en av högtalarna och inte stereon i sig. Jävla katt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man kan ju undra vad din grannes katt har emot din stereo.

Du kanske inte spelar hans typ av musik ;)

2009-07-20 @ 18:12:43
URL: http://thisismaria.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Hihi, jag unndrar också det. Kanske säkrast att prova sig fram med olika musikstilar tills han slutar upp med sitt pinkande?

2009-07-20 @ 18:53:19
Postat av: Petra

Usch, det som luktar oxå! Jag hade begärt nya högtalare från grannen :-) Eftersom kattpiss inte försvinner!

2009-07-21 @ 08:35:19
Postat av: Jeanna

Jag fick bort lukten som tur är. Jag har funderat på att säga till grannen men de är alltid så snälla och ställer upp om det är något så jag tror jag ska hålla tyst eftersom jag inte vill komma i bråk med dom.

2009-07-21 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0