Nanig

Efter att åter igen har varit sömnlös hela natten lyckades jag somna till knappt två timmar på förmiddagen innan jag vaknade igen. Sedan dess har jag vandrat omkring i en sort dvala medan jag har har fluktat på sängen i en önskan om att sömnen ska ta ut sin rätt och slå ut mig, men nej.

Egentligen skulle jag i morse ha satt mig i bilen och kört iväg och hämtat olika saker och hälsa på lite folk, men jag ställde in det eftersom jag är rädd för att jag skulle vara en trafikfara. Även ifall jag väldigt gärna hade velat bege mig iväg måste jag vara realistisk och inse att det inte är särksillt säkert mot mina medtrafikanter att sätta mig och köra när min koncentrationsförvåga är nedsatt samt gruskorn skaver bakom mina ögonlock.

Jag hoppas på att få några timmars sömn under eftermiddagen så jag kommer iväg framåt kvällen.

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag ska hålla tummarna! =)

2009-07-25 @ 21:34:44
Postat av: Jeanna

Tack, Gumman!

2009-07-25 @ 22:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0