Mot Hasselbacken, igen...

Jag har försökt få tag i folk som vill komma och hälsa på mig medan jag är på Kastanienhof men jag har inte lyckats eftersom ingen verkar vara hemma. (Christoffer är på Power Meet, världens största bilträff, i Västerås om ni undrar.) Så efter ett samtal med Jamie har vi nu beslutat att jag ska bege mig av till Hasselbacken igen och vara barnvakt medan de pysslar i trädgården och huset.

Snyft snyft föresten. Min digitala systemkamera gick sönder igår och min garantitid har gått ut! F-a-n med! De blir till att köpa en ny. (Har själv försökt laga den med inte lyckats!) Så nu vet ni varför jag inte har några bilder att lägga upp och min kompakta kamera har jag hemma hos mitt... Vad är en bal på slottet?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för hjälpen med LUkas! Vi fick så mycket gjort idag tack vare dig!

2009-07-04 @ 22:50:40
Postat av: Jeanna

Det var så lite så! Tycker bara det är trevligt att passa honom!

2009-07-05 @ 09:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0