Mina besökares beteende

Efter en titt på mina besökares statestik har jag konstaterat följande om beteendet på denna bloggen:
- På en "dålig" dag har jag endast runt 30 besökare dagligen, andra dagar är siffran runt 50 och sidvisningen är oftast allt från 100 till 180 dagligen.
- Vissa läser min blogg en gång om dagan, andra ett par gånger i veckan medan flera håller koll och logga in på den flera gånger om dagen.
- Vissa läser bara mina inlägg medan de flesta väljer att även klicka fram kommentarerna.
- De flesta väljer att besöka min blogg på tidig förmiddag och/eller under kvällstid.
- Jag har flest besökare från Blekinge, på andra plats kommer Småland, Skåne på tredje och sedan är det spritt över landet. Ett par besökare från utlandet har jag också.
- Ytterst få (procentuellt sett) väljer att kommentera inläggen.

Kommentarer
Postat av: Linda B

Shit... store bror ser mig.

2009-07-24 @ 13:14:06
Postat av: Jeanna

Haha, ja se upp för jag är tydligen överallt och ha koll! Fast, ni är ett gäng i Skåne på 5-6 stycken så du kan vara lugn. Du är inte ensam!

2009-07-24 @ 15:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0