Lite mycket...

Jag har varit tyst länge nu från min sida, jag vet. Mycket har hänt, saker som jag sett, hört och upplevt, som jag hade velat skriva om men det får bli till helgen. Jag har inte slutat blogga, men annat har helt enkelt den gågna veckan bara råkat komma imellan.

Just nu är jag på väg i till Karlshamn där jag ska tillbringa hela dagen med att flyttstäda Jamie och Cissis lägenhet. (Är jag en snäll syster eller vad, och jag erbjöd mig självmant att göra det, hihi!) Är jag inte för trött ikväll när jag kommer hem så blir det lite bloggande då, annars blir det imorgon (lördag) som ni åter igen kan se fram emot bloggande från mig...

Kommentarer
Postat av: Malin

Började nästan bli orolig för att nån snott ditt tangentbord ;)

2009-07-03 @ 14:06:03
Postat av: Jeanna

Hihi, nänä så illa var det inte! ;o)

2009-07-04 @ 12:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0