Inget badande

Jag har fortfarande inte badat ute i år! Ska jag vara ärlig badade jag inte ute (om man bortse från pool) förra sommaren heller och sist jag badade i havet var när jag var i Sydney för 1,5 år sedan. Fy skäms Jeanna!

Jag är en människa som föredrar att bada i sjö framför havet. Det är inte så att jag ogillar att bada i havet, men jag föredrar sötvatten framför saltvatten och jag tycker sjöar är mysigare. I två kvällar i sträck har jag nu försökt bada i en sjö här i närheten. Första kvällen föll det på att vi hamnade på grillkväll istället och igårkväll när jag kom hem vad himmlen fylld med blixt och dunder. Jag hoppas på att det kan bli av att jag får mig mitt första dopp ikväll istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0