Illertapet

Som jag nämt tidigare har Jamie och Cissi en väldigt speciellt fondtapet, en illertapet, i sin ena salong som förmodligen är så modern att ingen utav oss lyckas förstå oss på den. Kvinnan som bodde i huset tidigare älskade tapeten och meddelade att hon även skulle tapetsera en av rummen i sitt nya hus med den. Hm...okej...smaken är ju som baken. Hur som helst så ska Jamie och Cissi nu tapetsera om i det rummet (det var de tapetproverna jag tittade på idag) men jag känner att jag måste lägga upp illertapeten här på boggen för att visa denna speciella kreation!


Vad säges om en svart, rosa och orange illertapet därhemma?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, den var ju lite rolig, men inte så snygg :P

2009-07-15 @ 13:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0