Hemmapappa

Idag har Cissi börjat att jobba och Jamie kommer istället att vara hemma med Lukas. Jag ringde nyss upp den lille hemmapappan och Lukas hade just avslutat sin lunch och hade nu full rulle med sina leksaker på golvet.

Käre lillebror, jag älskar dig och är så stolt över dig för ditt engagemang när det gäller Lukas och för all den kärlek och tid du lägger ner på honom! Jag tror aldrig förr att jag har sett en sådan stolt far som du är till Lukas! Min käre brorsson kan skatta sig lycklig över att ha sådana föräldrar!


Pappa Jamie med nyfödde Lukas på BB.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Alltså, om ni undrar...Lukas är inte HELT nyfödd på bilden. Det var jag som kryste ut honom. :-)

2009-07-20 @ 22:56:06
Postat av: Jeanna

Jaha, var det du som kryste ut honom? Hm, man undrar ju lite när man ser bilden på Jamie! Han ser ju helt slut och utmattad ut!

2009-07-20 @ 23:17:17
Postat av: Petra

Vilket fint bild!! :-)

2009-07-21 @ 08:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0