Gräsklippare

I födelsedagpresent och julklapp för flera år sedan fick jag en åkgräsklippare av mamma. Nu när Jamie köpte hus med en tomt dubbel så stor som min gav jag den till Jamie eftersom han har bättre användning för den än mig. Dock ska han lämna tillbaka den till mig nu efter två veckor eftersom den inte levde upp till hans standard (milt sagt). Jag vet i tusan när jag får tillbaka den så jag har tagit upp min andra "vanliga" gräsklippare till Chrisse som han nu har lagat och servat och jag ska nu ta hem den till mitt i veckan. Vi har precis lastan in den i Skrållan, tänk att min lilla bil utan problem kan rymma en stor gräsklippare i bagageutrymmet! -Jag har förundrat många med hur mykcet man kan få in i min lilla Clio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0