Gos med Lukas

Igår bar det som sagt av mot Hasselbckaen igen och jag hade en eftermiddag och kväll fylld med gos med Lukas. Vi:
-Lekte på golvet med massa leksaker och faste Jeanna gjorde roliga ljud till de oliksa sakerna som Lukas verkade tycka var underhållande. Vi lekte även med en spegel som Lukas var väldigt söt och rolig med.
- Satt ute i trädgården och tittade på pappa Jamie som klippte den stora tomten med en åkgräsklippare. Varje gång han körde förbi skrattade Lukas och tittade storöggt på sin pappa.
-Gick en runda till sjön (oj vad varmt i vattnet det var!) och på vägen blev Lukas beundrade av tre trevliga damer i 70-årsåldern. Jag började även min första engelskalektion med Lukas på färden (lite tidigt jag vet men det ska ju börjas någon gång). För er som inte vet har jag sagt att den dagen jag får barn ska jag prata engelska med dom och jag har frågat Jamie och Cissi ifall de vill att jag även ska göra det med Lukas vilket de har sagt "ja" till. 
- För första gången matade jag även Lukas. Det blev pasta och köttfärsås och exotisk fruktmos till efterätt. Lukas är som en liten fågelugne som gapar stort och bara vill ha mer hela tiden. Han är så söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0