Gillar du glas?

Första gången Christoffer var hemma hos mig gick han fram till mitt vitrinskåp i vardagsrummet, sedan vände han sig om och frågade: "Gillar du glas?"

Nja, glas i sig vet jag kanske inte om ifall jag har en speciell förkärlek till, men jag tycker om att duka och att duka fint och "rätt". Var dryck har sitt glas och jag har glas som täcker upp det mesta. Hur som helst har jag det tre olika sorterst kristallvinglas som krävs för vitt-, rött- och rossévin och två olika för champange...


Mitt vitrinskåp, och detta är ändå inte alla jag har (har några skåp i köket också innehållande glas). Så precis som Jamie och Cissi intämmer jag med: Köp inte glas till mig!
(Färgen på väggarna och taket gillar jag inte, de var här när vi flyttade in. Så bortse från det för de ska jag ta itur med när jag har gjort om mitt kök.)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vilket fint vitrinskåp!!

2009-07-21 @ 08:36:35
Postat av: Jeanna

Tack Petra. Jag letade länge efter ett stort och mörkt vitrinskåp men gav upp till slut och tog detta på IKEA.

2009-07-21 @ 10:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0