Fotografik

Igår fick jag mitt första brev med introduktion från kursen Fotografik från universitetet i Växjö. Oj vilket program! Jag blev enast glad och inspirerad när jag läste det. Förutom historik och bildanalys kommer vi att jobba en hel del i lab och vi kommer att göra vår slutliga projekt i svartvitt fotografi. Enligt det preliminära schemat kommer vi börja jobba självständigt med våra svartvita bilder när jag åker till Sydafrika vilket har satt massa idéer i mitt huvud! Jag kommer i sådana fall förhoppningsvis lyckas få väldigt annorlunda bilder i förhållande till mina kurskamrater.

Tyvärr har du nu ändrat schemat för de kursrna jag sökte till vilket nu gör att ligger samma kväll (innan låg de på två olika kvällar). Detta gör att jag kommer att strunta i fotoredigeringskursen och förhoppningsvis läsa den till våren istället. Hihi, när jag har läst den första kursen kan jag börja ta betalt för mina uppdrag eftersom jag då kan hävda att jag är utbildad. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0