Det som gömms i...

Jag har hittat en hel del roliga saker medan jag har gått igenom mina prylar. Vissa har fått mig att skratta, andra har fått mig att minnas saker medan de tredje har fått mig att tänka att jag hade glömt bort att jag hade just den saker. Nyss hittade jag mina stenar från Sydney. En av de sista dagarna vandrade jag omkring längs Sydneys gator och hamnade i en affär som hette "Made on Earth" som hade handgjorda inredningadetaljer. (Jag älskade affären.) Ut ifrån den affären kom jag med dessa svarta och silverfärgade stenar. Det fanns en hel korg med olika ord och jag valde ut de fem jag jag ansåg var viktigast och betydde mest för mig.


Dream, Hope, Believe, Love och Cherish från Made On Earth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0