Besök

Snart kommer M och B och hälsa på mig. Trevligt med lite besök. Jag har inte träffat B sedan de var uppe och hälsade på oss i Växjö för drygt ett halvår sedan.

***
19.20
Det blev inte ett så jättelångt besök eftersom de skulle vidare till Sölvesborg men ändå trevligt! B har inte varit här hemma sedan innan jag gjorde om tvättstugan, hallen och kontoret men jag fick beröm för mitt arbete, så tack B! Det var även trevligt att få en man att diskutera renovering med (han ville höra om mina idéer med köket och vardagsrummet). Hm, jag har kommit underfund med att tjejer vanligtvis lägger märke till och kommentera själva inredningen medan killar lägge märker till hur abretet med tex väggar, tak och golv är utfört. Jag är nog en hybrid på den punkten för jag uppmärksamma båda punkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0