Antagningsbesked

Igår när jag var på väg till Hasselbacken ringde Linnéa mig och meddelade glädjande att antagningsbeskeden till högskolorna hade kommit (både hon och jag hade hållt utkik efter dessa i veckan).  Eftersom jag då vid samtalets stund inte hade möjlighet att själv kolla mitt besked loggade Linnéa in sig på min sida och gav mig beskedet att jag hade kommit in på båda mina kurser: Foto/digital bildredigering och Fotografik. I min urvalsgrupp var det åtta stycken som hade kommit in på den första kursen och nio stycken på den andra. -Det lönar sig att plugga hårt och skaffa sig höga betyg.

Kommentarer
Postat av: Marina

hej! Va roligt att du kommit in på dina kurser!

Bakelserna till Chrisses födelsedag såg mycket goda ut! =)

Hoppas vi kan ses i sommar nån gång! =)

Kram

2009-07-13 @ 08:22:30
Postat av: Jeanna

Det ska bli kul att plugga foto och tack för att du tyckte bakningen såg god ut.

Resten av sommaren har jag massor inbokat nu så vi får la se...

2009-07-13 @ 12:22:47
Postat av: Houston Maria

Grattis. Låter spännande och lite utav vad jag själv skulle kunna tänka mig för kurser. Vart läser du dom någonstans? Har beställt en liten sak till dig som tack för hjälpen för bröllopet. Kan du inte maila din adress i Växjö så kan jag skicka den när den kommit. (2-3 v leverans tid dock)



Kram, Maria

2009-07-13 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0