Walmart

Jag är ingen "märkesbög". Jag skiter fullständigt i vilka märken mina kläder, skor och väskor är! Slå länge jag gillar kläderna jag har på mig och de är bekväva köper jag hellre fyra st billiga tröjor på HM än en dyrare för samma pris i en dyrare affär. (Jag har inte så dålig självkänsla att jag behöver hävda mig med dyra saker!) Så länge saker inte är skit (vilket det tyvärr ofta är när det är billigt), handlar jag hellre billigt än dyrt.

När jag, mamma, Jamie och Cecilia åkte från Washington till Kalifornien i maj 2006, presenterade jag Jamie och Cecilia för Walmart och jäkla vad vi handlade!  Det finns mycket att välja på där och allt är billigt!

Hihi, bland annat köpte jag ett par enkla ,röda, hägklackade skor i en affär i Oregon som Cecilia gillade. Hon köpte dom inte i den första affären vi var inne i, men ångrade sig senare och var inne i varenda Walmart vi kom till därefter. Till slut tittade hon dom i Kalifornien och blev jättegald. (När hon inte första hittade skorna hade jag tänkt att ge henne mina i födelsedagspresent.) Jag gillade samma skor så mycket att jag köpte dom i rött, svart, vitt och rosa. (De kostade bara 8,98 dollra per par plus moms så det var som hittat.)

Nu har Jamie och Cissi varit i USA två gånger efter det. Sist bad jag Jamie handla T-shirt till mig på Walmart. Jag älskar dom de ha där, färgglada med häftiga tryck! Jamie kom hem med fyra stycket till mig. Jippi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0