I-lands problem

Det är tur att vi bor i ett I-land så att våra problem är "allvarliga"...

Det är alltid reklam samtidigt på alla TV-kanaler.
Man vet inte vilken fjärrkontroll som går till vad...
Radiostationen spelar samma låt alldeles för ofta.
Du har över 57 kanaler på TV:n och inget att titta på.
Din garderob börjar bli för liten så du vet inte vart du ska ha alla dina märkeskläder …
"Åh nej, det är ananas i min tårta som jag blir bjuden på!"
Det tar mer än 4 sekunder för en ny webbsida att laddas...
Det samlas vatten ovanpå kaffemuggarnas bottnar när de har stått upp-och-ner i diskmaskinen...
Du får en Ipod med bara 2 Gigabytes hårddisk i stället för den med 4 Gigabyte som du hade önskat dig..
Det går mer än ett bra program på TV samtidigt så man får beslutsångest.
Du får inte plats med all mat jag har köpt i kylen... som är fullhöjd och nyinköpt!
Elutagen i väggen räcker inte till.
Du har så många olika pålägg hemma, så du inte vet vad du ska ha på mackan.
Du måste vänta en stund innan det kommer varmvatten i kranen.
Det har satts upp sprajlans nya tvättmaskiner i tvättstugan, så nu måste du ägna flera minuter åt att lära dig hur de fungerar...
Det är bara smulor kvar i chipspåsen så det går inte att dippa...


Kommentarer
Postat av: ett par kronor hit och dit...

En kvinna Säger till sin mamma: "Jag tänker skilja mig, allt han vill är att ha analsex! Min anal som brukade vara som en enkrona är numera som en femkrona!" Mamma säger: "Du är gift med en miljonär, du bor i ett slott med åtta sovrum, du kör en ferrari, du har 30 000 kr i veckan att shoppa för, sex semestrar per år och du är beredd på att offra allt detta för ynka fyra kronor?!"

2009-01-18 @ 22:30:27
Postat av: Jeanna

Hm, varför känns det som att det är en kille som har kommit på den historien, hihi?

2009-01-19 @ 10:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0