Till "Houston Maria"

Min vän...Jag vet att vi inte har haft kontakt med varadra på ett bra tag, att vi har har glidit ifrån varandra och att vi inte har träffats på länge! Trots detta (eller speciellt pga detta kanske jag ska säga) vill jag att du ska veta att det du frågade mig igår, det du bad mig om, är något av det snällaste och vackraste någon har gjort för mig!

Jag älskar att fotografera och att få den uppskattningen som du nu har givit mig, värmer hela min kropp! Det är med en stor vördnad som jag niger inför dig och tacksamt tackar "ja" till erbjudandet om att få bli er bröllopsfotograf! (Speciellt eftersom du yttrade orden om att ni hade tänkt använa er av en professionell fotograf, men att du fastnade för mina bilder och istället då ville använda er av mig.) Jag vill även att du ska veta att din fråga både har gjort mig rörd och tårögd, en egenskap som jag tycker är vacker!

Jag antar erbjudandet med stor ödmjukhet och respek. Jag ser det som en stor ära att få göra detta på er speciella dag och jag hoppas att jag inte kommer att göra er besvikna!


Maria och Jörgen, vigs 30 maj i Vikens kyrka



Kommentarer
Postat av: Anna L

Vilket fint fotografi... :) Lite annorlunda o roligt!

2009-01-15 @ 10:51:06
Postat av: Jeanna

Det är inte jag som har tagit fotografiet (jag vet faktiskt inte vem som har gjort det). jag tog det från deras sida på bröllopstorget.

2009-01-15 @ 13:03:00
Postat av: Maria

Vilken fin förfrågan!

Hoppas du får en fin kväll!

Kram

2009-01-15 @ 16:08:13
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Jag håller med dig, Maria!

2009-01-15 @ 16:35:20
Postat av: Anonym

nu blir jag rörd till tårar för dina fina ord, jag är jätteglad för att du vill fira dagen med oss och inte minst föreviga den på ett sådant bra sätt. Tack för komplimangen med bilden. Den är tagen på ett bröllop i Dalarna i höstas. Alla fick fotas med en ram gjord utav höstlöv. Bra tips till dom som går i giftastankar ;) kram

2009-01-15 @ 21:31:59
Postat av: Jeanna

Var så god, Maria! :o)(Jag var bara ärlig.)

Håller med Anna ang bilden, rolig och annorlunda!

2009-01-16 @ 14:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0