Tidningsartiklar

I februari 2000 färdades mamma och jag på en buss genom Roms gator. På sätet framför oss satt två svenska läkare i övre medelåldern. Mannen i förhållandet läste ivrigt en tidningsartikel ur en medicintidning, när han plötsligt slutade, vände sig till sin fru och sa: "Lyssna på det här." Sedan läste han artikeln för sin frun som de sedan började att diskutera och jag tänkte: "Jag hoppas jag får uppleva det en dag."  Jag hoppas att jag kommer att hitta någon som läser tidningar/böcker och att han vill dela med sig av sin läsning till mig. Jag hoppas att han vill dela med sig av sina nya upptäckter och kunskaper till mig och jag önskar att han vill höra vad jag har att säga om saken, att han vill diskutera det aktuella ämnet med mig.

Tänka sig att jag hittade det och jag känner mig otroligt tacksam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0