Tårar av saknad

Jag åkte aldrig upp till Växjö i eftermiddags, Chrisse sov länge så vi bestämde istället att vi skulle gå på danskursen  på måndagkväll eftersom jag ska till doktorn här nere imorgon vid middagstid.

Jag har inte träffat Christoffer sedan i tisdagseftermiddag i förra veckan nu och Gud vad jag värker i kroppen efter honom! Vet inte vad det är med mig för så här har jag aldrig varit med någon annan innan. Jag satt till och med och grät av saknad innan när vi chattade på msn och tro mig när jag säger att det aldrig har inträffat innan heller. (Jag gråter ytterst sällan ska ni veta! Och om jag gråter så handlar det knappt aldrig om mig utan jag gråter mest över att jag brukar bli rörd.)

Jag visste inte att det var möjligt att ens känna så här inför någon. Ju mer jag lär känna Christoffer och ju mer tid jag tillbringar tillsammas med honom ju mer inser jag hur otroligt lyckligt lottad jag är som har någon som honom i mitt liv. Det han får mig att känna och det han får mig att inse med livet...

...ska gå och torka mina tårar nu.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet precis hur du menar :)

2009-01-26 @ 10:42:08
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0