Nya produkter - Topplista

Förra året testade jag på lite olika nya skönhetsprodukter. Tre utav dom är jag så nöjd med att jag vill dela med mig av dom till er. Enjoy.

BÄSTA PRODUKTER 2008

Nr 1.
Mary Kay : Satin hands


Jag har ofta problem med torra händer och detta är den första produkten som jag har provat på som jag upplever hjälper. Produkterna är en trestegsmetod som gör att häderna blir silkeslena, och resultatet håller dessutom i sig länge.

Nr. 2
Gilette: Venus Breeze


Jag antar att många utav er har provat på denna? Håll med mig om att det på marknade inte finns en bättre rakhyvel för kvinnor!

Nr 3.
Nivea -Cleaning wipes

Jag provade på denna när jag började resa runt med Christoffer. Jag kom underfund med att om man är på resande fot, är denna en utmärkt rengörning och uppfräschning för ansiktet.

Kommentarer
Postat av: cl

haha ja... visst är det bra, tyvärr kostade dem ju en hel del oxå ;)

2009-01-17 @ 01:58:07
Postat av: Jeanna

Hm, okej...så vissa utav de produkter jag använder kostar en hel del, jag erkänner!

2009-01-17 @ 02:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0