När kommer kokboken?

Igår på barndopet frågade Jamie mig: "När kommer kokboken?" "Vad då?" , svarade jag oförstående. "Ja, men om man tittar på din blogg, så är det nästan bara en massa matbilder så man skulle ju kunna tro att du håller på med en kokbok!" , blev Jamies svar!

Cecilia och Jamie fortsatte att diskutera mina matbilder och kom underfund med att om man skulle ha mig hembjuden på mat var det bäst att se till att maten var fint upplaggd eftersom chansen (eller kanske risken) finns att den skulle komma med på bil på bloggen. "Nej Jeanna, det är inte din tallrik utan du ska ha denna!"

Hihi, ja...så jag vet att jag gillar att ta bilder på mat! Tillhör den kategorin av människor som tycker om mat (förstår mig inte alls på sådana människor som inte tycker om att äta!). Men jag kan faktiskt upplysa om att det inte bara är mat jag kan ta bilder på utan kan även ta bilder på drinkar! Titta:




Kommentarer
Postat av: Maria

Den sista där såg inte alls så tokig ut :)

2009-01-19 @ 13:30:14
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Den var god också kan jag nämna! Lite mycket grädde bara, men annars supergod!

2009-01-19 @ 14:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0