My super sweet 16

Jag har TV:n på i bakgrunden medan jag går runt och pysslar. Just nu visas "My super sweet 16". Jag har sett den showen ett flertalet gånger innan och varje gång vill jag bara skrika! -Vilka jäkliga, ytliga bitchar tjerna är! Hade någon utav dom varit min dotter hade jag givit henne en örfil tror jag! Jag hade hur som helst inte låtit henne styra och ställa så som dom gör och jag hade inte tillåtit sådana fester, hur mycket pengar jag än hade haft!

Jag vill bara skrika när jag ser det programmet! Aaaahhh!!!


Kommentarer
Postat av: Annicka

Det måste vara det som går på MTV va? Jag har också sett det några gånger. De där ungarna är ju helt jävla otroliga. Man blir lika arg varje gång!

2009-01-07 @ 23:40:21
Postat av: Jeanna

Precis, det är det som går på MVT! Vilka jävla brats, rent ut sagt! Känner för att ge en "bitchslap" till hela högen!

2009-01-07 @ 23:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0