Mossvikenfruar

Det var länge sedan jag läste skönlitteraur, flera år sedan sist tror jag. Jag läser mycket men på senare år har det mest blivit böcker om psykologi, papapsykologi, filosofi osv. Hur som heslt packde jag ner en hop pocketböcker i väskan (av det skönlitterära slaget) innan jag åkte upp til Växjö. Tänkte att nu ska jag minskäl ta och läsa en massa i helgen så att jag börjar beta av alla de böcker jag köper på mig.

Igår kunde jag inte somna och började då läsa en av böckerna: "Mossevikenfruar" - Av Emma Hamber. Den har några år på nacken så jag antar att flera utav er redan har läst den? Hur som helst så tycker jag att den är underbart roligt skriven. Medan jag ligger och läser kan jag inte låta bli att skratta igenkännande på flera ställen (har bara kommit 1/3 del av boken än så länge dock). Har ni inte läst den och vill ha lite rolig underhållning rekomenderar jag boken varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0