"Mest berest"

Jag fick nyligen en pik från Lillstrumpan om att han ansåg att han borde ha varit med på min lista som en av de mest beresta! -Du har rätt käre lillebror! Jag får väl gottgöra dig nu!

Vi har båda varit i följande länder:
Norge, Finland, Danmark, Polen, Tyskland, Österike, Ungern, Tjeckien, Slovakien, Turkiet, England, Usa, Kanada (Ontario), Thailand, Indien, Venezuela och Brasilien.

Vi har båda varit i följande stater i Usa:
New York, New Jersey, Pennsylvania, Nort Carolina, South Carolina, Virginia, Maryland, Tennessee, Florida, Whasington, Oregon, Kalifornien och D.C.

Vi har båda mellanlandet i följande länder:
Förenade Arab Emiraten, Bahrain, Ryssland och New Found Land (Kanada).

Länder Jamie varit i som jag inte har:
Grekland, Cypern och Bahamas.

Amerikanska stater Jamie har varit i som jag inte har:
Nevada, Georgia, Louisiana, Arizona.

Länder jag har varit i som Jamie inte har:
Holland, Belgien, Frankrike, Spanien, Italien, Bulgarien, Irland och Australien.

Amerikanska stater jag har varit i som Jamie inte har:
Texas, Arkansas och Colorado.


Kommentarer
Postat av: Emmisen

Vårt gästrum blir jättefint! Randig tapet på tvären som fondtapet och det andra vitt...Ska nu bara hitta en billig säng någonstans..har kollat lite på blocket. Du har ingen över? kramiz

2009-01-06 @ 18:44:27
URL: http://emmisenslilla.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Vad fint det låter! Jo, jag har extrasäng men behöver den själv i huset tills jag har sålt det...

2009-01-06 @ 19:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0