Måla om hallen

Jag ska måla om Christoffers hall för jag kan inte riktigt med färgerna som är där just nu.



Jag vet inte vem som har målat det så här, antar att det kanske är den förra hyresgästen? Hur som helst så ska personen i fråga ha pluspoäng för att han/hon har lagt ner ett jädra jobb på att mäta upp alla "tegelstenar". Ett jädra pilljobb att få måtten att stämma och att orka tejpa upp det i hela hallen. Jag känner mig nästan hemsk som nu ska måla över allt (med tanke på allt jobb som ligger bakom) men jag kan tyvärr bara som sagt inte riktigt med färgvalen. Istället ska jag måla hela hallen i min favoritfärg: Himmelsblå!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Jag förstår dig! Jösses, vad hemskt! Hihihi...

2009-02-02 @ 10:25:47
Postat av: Jeanna

Hihi, ja... Vad ska man säga? Det är ju lite speciellt, men det blir övermålat under dagen! ;o)

2009-02-02 @ 14:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0