Lugn kväll

Jag vaknade för ca 30 minuter sedan. Vi var egentligen ett helt gäng som skulle ha åkt till Emmaboda och tittat på ett band, men jag fick en så jädra mensvärk att jag gick och la mig en stund. När det var dags att bege sig av var jag inte alls på humör så jag beslöt mig för att hålla mig hemma. Jag lyckades visst somna för när jag tittade på klockan var hon 23.00...i tre timmar hade jag sovit. Oooops.... Nu är jag genast mycket piggare och värken har i stort sätt försvunnit. Tyvärr hinner jag nu inte köra till Emmaboda förren det slutar där (är ju trots allt 8 mil dit). Typiskt.

Imorgon eller på måndag kanske det bär av till Bryssel (via Berlin och Amsterdam). Jag har lite att göra så jag har ännu inte beslutat mig för om jag ska med eller ej ännu. -What´s a girl to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0