Köksdrömmar

För mig är köket ett av de viktigaste rummen i ett hus. Jag är en person som tycker om att laga mat och baka och vill då gärna ha ett stort kök där jag kan få utrymme till detta. Jag vill även ha ett rymligt kök där familj och vänner kan samlas till frukostar och middagar. (Inget ont om små kök, men personligen har jag svårt att se att jag skulle trivas i ett. Jag är dessutom glad över att köket är stort på Kastanienhof, den dagen vi tar över det huset.)

Jag är egentligen ingen person som gillar modern stil, jag är mer förtjust i det gammla eftersom det i mitt tycke är mer karaktär i det. Om jag fick skapa mitt drömkök, hade jag valt ett stort, vitt kök i en gammal och lite lantligstil.




Kommentarer
Postat av: Annicka

Det är så typiskt din stil! =)

2009-01-18 @ 12:43:35
Postat av: Jeanna

Hihi, jag visst är det, Annicka!

2009-01-18 @ 14:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0