Hemma igen efter nyår

Mina vänner, fröken Håkansson är hemma igen i Växjö!

Resan har varit bra och jag och Christoffer hade en av de mest annorlunda och roliga nyårsaftonar som vi någonsin har haft! Jösses, hihi, vi fick oss många goda skratt den kvällen! (Men information om nyår och resan i sig kommer jag att skriva om lite senare när jag har mer tid!) Men jag kan säga så här: Stundtals kändes hela nyårskvällen surealistisk!
(Kan föresten även nämna att jag har pratat både engelska, spanska och italienska under nyår!)

Hur var era nyår? Vad hittade ni alla på?


Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som att ni haft det riktigt bra!

Jag & Glenn firade bara vi två här hemma hos mig. lagade mat tillsammans och hade det jättemysigt. Spelade spel och skrattade hela kvällen :)



Kram Maria

2009-01-04 @ 20:24:06
URL: http://www.metrobloggen.se/thisismaria
Postat av: Jeanna

Åh, vad mysigt det låter! :o)

2009-01-05 @ 00:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0