Girls of the playboy mansion

Jag hade svårt att sova inatt. Istället blev det att jag framåt morgonen slapptittade på TV i ett hop om att det skulle göra mig trött. Serien som visades när jag satte på TV:n var "Girls of hte playboy Mansion".

Alltså, nu vet jag att jag låter dömmande! Men...jag kan bara inte låta bli att tänka på två saker när jag tittar på det!

1. Hur många av er tror att han hade haft dom flickvännerna ifall det var så att han inte hade varit kändis (och då speciellt Hugh Hefner) eller ifall han inte hade varit rik. Jag menar, han är över 80 år gammal och han är ju ingen Robert Redford precis. Vilken "normal" tjej som är 20-någonting och söt hade fallit för en sådan man annars? (Okej, nu vet jag att han inte är ihop med Kendra eller Holly längre, men han skaffar ju sig nya tjejer hela tiden!)

2. Hur många av er hade velat dela er pojkvän med andra tjejer? Hur många utav er hade tyckte att det var okej att er kille hade andra flickvänner? -Inte jag i alla fall. Jag har svårt att se hur man som tjej kan och vill gå med på något sådant. Hade Hefner inte 7 flickvänner som mest ett tag?


Hugh Henfner med Kendra, Holly och Bridget (hans tre flickvänner under inspelningen av "Girls of the playboy mansion".)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu har ju alla tre tjejerna tack o lov gjort slut med Hef och flyttat. Hoppas att de hittar något annat att bygga sina liv på än en halvdöd gammal torr brödpinne till karl^^



Kendra har gått ut såhär i efterhand och berättat för diverse tidningar att både hon och Holly låg med andra killar vid sidan av Hef. "Man är ju bara mäsnklig, och jag är ju ung!" var hennes förklaring till detta.



Jag tycker att hela Playboy-idén är patetisk. Gubben är ju uråldrig! Ska han ha modellerna till att massera prostatan på honom oxå, tids nog? Och hjälpa honom på med vuxenblöjorna på morgonen??

2009-01-26 @ 16:45:55
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Jeanna

Ja, jösses... Förstår inte att man kan bli intresserad utav honom om man är så ung! (Ryser av bara tanken på att ha sex med honom! Kanske taskigt att säga så men han är ju nästan tre gången så gammal som mig och hade ju lätt kunnat vara min farfar!)



Hihi, förvånar mig inte det minsta att de tjejerna har vart ute och svirat på annat håll...



Hm, är pengar och berömelse verkligen värt så mycket att man är beredd på att ställa upp på ett förhållande med honom?

2009-01-26 @ 18:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0