Fireplace

Det har gått åt en hel del ved för min del de senaste dagarna när det har varit så kallt! Burr, jag gillar inte alls snö och kyla!
Jag är hur som heslt glad över att jag inte värmer mitt hus med el, för då hade jag säkerligen blivit ruinerad! Tack snälla mamma och Jamie för att ni hjälpte mig att kapa och klyva ved i början på hösten! Jag älskar er!

Bortsett från den ekonomiska faktorn, anser jag även att elda med ved i en kamin har hög mysfaktor! Det är mysigt att se och höra elden samt att det blir så skön värme i huset. Gissa om jag myser om kvällarna?


Kommentarer
Postat av: Annicka

Är nästan lite avundsjuk på dig! =) Gud, vad mysigt det hade varit att sitta framför en sprakande brasa just nu.

2009-01-07 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0