Ensam hemma

Egentligen skulle jag har varit i Växjö nu ikväll, men Chrisse fick åkta till Stockholm och jobba och kommer inte hem förrän i natt så jag beslutade mig för att stanna i Lörby. Istället ska jag åka upp till honom i morgon. (Jag hade kunnat åka upp inatt men jag ville låta Chrisse få sova ut ordentligt imorgon eftersom han lät så trött. Snäll och omtänksam jag är som stannar hemma och låter honom få sova fastän jag håller på att sakna ihjäl mig efter honom.)

Ringde till Annicka innan men stackarna var sjuk och hon skulle upp och jobba imorgon så hon skulle lägga sig tidigt. (Krya på dig, Gumman.) Istället sitter jag här och myser i min ensamhet och ska strax sätta på en Audry Hepburn film. Tur att jag inte har några som heslt problem med att vara själv!

Kommentarer
Postat av: Annicka

Den är skiten verkar aldrig vilja släppa. Imorgon är det Andersson som ringer till farbror doktorn och kräver att jag får medicin. =)

2009-01-25 @ 22:00:41
Postat av: Jeanna

Hoppas du blir frisk snart i alla fall, Gumman!

2009-01-26 @ 01:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0