Dagens utmaning.

Jag har blivit utmanad av Maria: 

4 saker som hände igår..

1. Jag hade en lång sovmorgon ihop med älsklingen.
2. Vi åt frukost på sängen.
3. Jag var och köpte nya skor och lyckades trilla i affären (skorna var visst ihopsatta, jag försökte ta ett steg med dom och pladask föll jag eftersom jag inte kom någonstans)
4. Jag ringde Jamie och låsades vara Gud. (Vi brukar leka olika karaktärer i telefonen, ibland är vi tex araber och pratar "arabiska" med varandra och ibland kan vi tex vara anala och högdragna adelsmän från England m.m. Hihi, joda, vi är fullt normala om ni undrar!)

 

4 saker jag ser fram emot..

1. Att Chrisse ska komma hem från jobbet och gosa med mig.
2. Tacos (vilket är dagens kvällsmat, mums).
3. AC/DC konserten i februari
4. Musikfestivalen i Barcelona.

Jag utmanar Lisa, Emma och Marina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0