Bordsdekoration och kristallglas

Jag har fortfarande ine lyckats somna och klockan är 04:30... Det är svårt att förklara, på ett sätt är jag helt slut med på ett annat är jag helt klarvaken. Hur mycket jag än försöker så kan jag bara inte somna....

I ett försök att trötta ut mig steg jag upp och började pyssla med diverse saker. Bland annat fixade jag till en ny bordsdekoration på köksbordet.


Min nya bordsdekoration.

Sedan fortsatte jag med att diska upp lite dammiga glas i vitrinskåpet. Bland annat blev de två sett med glas uppdiskade som jag och Christoffer köpte på annandagen i antikaffären. Kom på att jag inte har visat er kristallglasen...


Ja, jag vet att dessa kristallglas egentligen inte är till för desert, men det struntar jag i och tänker använda dom som desertskålar i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det spelar väl ingen roll vad de egentligen är avsedda för? Vettiga dessertskålar på fot är supersvåra att hitta! De jag har lyckades jag slutligen nosa upp på ÖB, av alla ställen;)

2009-01-28 @ 11:27:01
URL: http://cissivarning.blogg.se/
Postat av: Lisa

Glaset var verkligen skitsnyggt. :P Tänk lite mjölkchoklad pannacotta i det. :P

2009-01-28 @ 13:18:31
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Jeanna

Tack så mycket! Jag gillar också glasen och har varit på jakt efter glas på fot som jag kan använda till deserter.

Cecilia: Hm, har dom sådant på ÖB? Kanske ska ta mig en titt där framöver då.

Lisa: Mmm, vad gott!

2009-01-28 @ 21:08:08
Postat av: Maria

Jo, men logistikbranschen är ju helt suverän!

Undrar vad man ska bli härnäst? Finns ju inte mycket jobb överhuvudtaget att söka...

Kram

2009-01-28 @ 21:08:33
URL: http://metrobloggen.se/thisismaria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0