Åsikter

Av statistiken att bedömma har jag många besökare varje dag på min blogg. Flertalet utav mina besökare känner jag till men det är fortfarande många som jag inte har koll på. Vare sig jag vet vilka ni är eller inte, förvånas jag lite över bristen på åsikter hos er, i alla fall åsikter som ni väljer att inte uttrycka! - Tycker eller tänker ni inget? (Jag vet att några utav er inte vill ge er till känna och inte erkänna för mig att ni har "koll" på mig, men ändå...) Till alla er som tycker till vill jag hur som helst säga ett stort tack!

Som ni vet är jag full av åsikter och jag har alltid varit en sådan människa. Jag är ingen person som vänder kappan efter vinden (jag ogillar sådana människor) och jag är heller ingen person som har problem med att stå för det jag tycker och tänker.  Som ni även vet har jag valt att uttrycka mycket av mina åsikter här på min blogg! För att nämna några har jag beskrivit att jag inte tycker om människor som köper "skit" på avbetalning, att jag har flertalet folk i min omgivning som jag betraktar som att inte vara i bra förhållanden och att många par runtomkring mig har lite sex och att jag tycker att tjejer är naiva som tror att deras killar är nöjda med det. Mitt syfte med dessa åsikter har inte varit att på något sätt försöka trycka ner folk runt omkring mig och är det så att några utav er har uppfattat det på det viset ber jag om ursäkt!

Jag tycker om att filosofera, betrakta och att analysera och resultaten av dessa uttrycker jag gärna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas det inte tar sig i uttryck som hos Shulman. Har själv inte läst hans blogg men i viljan att få feedback blev han mera provokativ. Ett tag lade han ju ned för han tyckte inte om den person han blev.

2009-01-22 @ 22:53:52
Postat av: Ola

Ovan var jag..men det blev nån miss med tangentbordet..inte min dag i dag.

2009-01-22 @ 22:55:34
Postat av: Jeanna

Kära Ola-vännen!

Jag skriver inte min blogg för att få feedback, inte alls... Jag har egentlgien inget provokativt syfte med mitt skrivande utan ser det mer som en form av dagbok eller liknande, för att uttrycka händelser, tankar, åskiter osv.

Men...jag blir en aning nyfiken (eller vad jag ska kalla det) när jag ser hur många som dagligen är inne och läser min blogg men inte lämna något avtryck? Blir lite förvånad bara. -Tycker och tänker folk inget något? (Jag tar gärna emot både ris och ros!)

Ola, jag lovar och svär att jag inte kommer att skriva endast för att provocera fram åsikter. :o)

2009-01-22 @ 23:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0