70-tals fest

Snart fyller en av mina närmast kompisar, Annicka, 30. För att fira sin födelsedag ska hon har en stor fest i 70-tals stil. Vad kul det ska bli, ser fram emot det! (Jag och Chrisse ska självklart dit, jag har till och med lovat att låna ut min discokula med tillhörande spotlight.)

Tack gode Gud för att mamma har sparat en massa kläder från 70-talet! Hemma i "utklädningsgarderoben" hänger en massa kläder som har varit mammas och pappas. Med andra ord har jag och Chrisse vårt på det torra när det gäller kläder till festen!

Jag frågade mamma ifall hon skulle kunna hjälpa mig att göra en Farrah Fawcett frisyr innan festen, men mamma visste inte vem hon var? Va? Jag trodde annars att hon hade den mest berömda frisyren på 70-talet? Eller, vet jag det bara för att jag har bott i USA?


Farrah Fawcett med sin 70-tals frisyr (från serien Charlie´s Angels). Hade tänk be mamma om hjälp med att få en sådan här frisyr. Nu är iofs mitt hår något kortare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0