Väntar och längtar

Ligger i sängen i torpet och läser,  väntar på att Christoffer ska komma. Fick sms för en stund sedan, de är på väg hem... Jag längtar efter honom, längtar så mycket!

Snart kommer han komma hem, hem till mig... Han kommer att komma in genom dörren och le sitt charmerande leende och glittra med sina underbart vackra, blå ögnon. Han kommer att gå fram till mig och krama om mig och kyssa mig (det gör han alltid när han kommer och gå) och sedan kommer han att fråga hur jag mår. Han kommer att gå fram till stereon och sätta på en CD och därefter kommer han att börja klä av sig. Jag kommer att betrakta honom, betrakta hans kropp medan den blir allt mer avklädd och jag kommer att njuta av det jag ser. Jag kommer att vilja röra honom, vilja smeka honom...

Han kommer att komma till mig, krypa ner naken under vårt gemensamma täcket och lägga sin kropp tillrätta brevid min. Han kommer att dra mig intill sig, kyssa mig, smeka mig och tala om för mig hur mycket han älskar mig och att jag är en "sötis". Han kommer att....

...sedan kommer vi att ligga och prata. Prata om allt och inget, om drömmar och verklighet, om det som har varit och om det som kommer. Vi kommer att prata till vi trötta och sluddrande somnar i varandras famnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0