Utmaning igen...

Jag har snott följande utmaning från Marias sida.


1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

"wrapped and stored in an airtaight container and it should mature beautifully."


2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Armstödet på min soffa.


3. Vad såg du senast på TV?

Har TV:n på i bakgrunden som sällskap. Just nu visas någon film som jag inte vet namnet på eftersom jag egentligen inte tittar på den.


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?

00:20 (Hon var 00:28 i verkligheten.)


5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

TV:n som jag har på i bakgrunden.


6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Jag var ute och hämtade ved för en liten stund sedan.


7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?

Jag gick igenom en massa papper.


8. Vad har du på dig?

Ett vitt nattlinne med silvertryck.


9. Drömde du något inatt?

Japp, drömde om att jag var i Australien och en massa saker hände. Bland annat ville Jamie låna värktabletter av mig.


10. När skrattade du senast?

Fick bilder i huvudet nyss av en rolig sak som hände och kunde då inte låta bli att skratta högt.


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

Svartvita fotografier samt ljuslyktor.


12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Oja, det gör jag jämt!


13. Vad tycker du om den här utmaningen?

Lite ovanligt, men jag gillar den.


14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Om man ska räkna att hela filmen såg så var det "Seven Puonds".


15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?

En gammalt, charmigt hus på landet.


16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:

Jag har träffat Al Gore, Bill Clintons vice president,   i verkligheten.


17. Tycker du om att dansa?

I LOVE IT!


18. George Bush?

Jösses! Neeeej!!!!!


19-20.Vad ska dina barn heta,pojke respektive flicka?

Jag har en del förslag men tänker inte tala om det! - It´s for me and Chris to know and for the rest of the world to find out.


21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?

Oh ja! Jag ju för tusan redan gjort det tre gången! Hade gärna bott i Australien eller USA igen!


22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?

Välkommen, du kommen inte att bli besviken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0