Utmanad av Marina

Har blivit utmanad av Marina.

 

 OM mig

1. Hur mycket är klockan just nu? 21:14

2. Namn? Jeanna Marielle Håkansson

3. Vart bor du? Lörby och Växjö

4. Hur många barn vill du ha?Hade gärna haft fyra men Chrisse säger max tre.

5. Vill du gifta dig? Ja.

6. Har du ätit sushi? Ja, på japanskrestaurang i Australien.

7. Favoritglass? Ben ´n´ Jerrys Chokladglass med brownie och fudge

8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Hm, två hos Chrisse och tre hemma tror jag.

9. Humör? Lugn, glad och lite fundersam.

 

FYRA GREJOR

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej.

2. Har du en hund? Nej.

3. Sover du helst själv eller med någon? Sover helst naken med Chrisse brevid mig.

4. Tror du på spöken? Ja! Har själv upplevt några stycken. Tror att ett spöken (en man) håller på med lite hyss i torpet.

 

SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? Nja, lite längre ben kanske,

2. Skulle du vilja väga mer? Nej, men lite mer muskler hade jag inte tackat nej till.

3. Skulle du vilja ha sex nu? Ja tack!


KAN

1. Kan du röra på öronen? Ja.

2. Kan du slicka dig på näsan? Nej.

3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja.

4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja absolut.

5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Oh ja.

6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, det är jag ofta.

7. Kan dina vänner lita på dig? Ja.

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej.

9. Kan du suga? OM jag kan? Som en en orkan.

10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Ja.


HAR

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja.

4. Har du någonsin haft sex med någon? Med mina föräldrar? Äh, nej! Annars ja.

5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Vet inte?

6. Har du varit full den här månaden? Nej.

7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej da.

8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? jag har både pussat och hånglat med äldre än så.

10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Ja.

11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Förhållande nej, strul ja.

12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Hm, tror inte det?

13.Har du haft sex med mer än tre personer? Ja.

14.Har du ljugit på någon fråga än då?Nej.


Jag utmanar alla som läser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0